OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: GK. 271.1.2017. Nazwa zadania: Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Świętajno
Świętajno, 2017-11-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: GK. 271.1.2017. Nazwa zadania: Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Świętajno
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Gmina Świętajno zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Świętajno
Adres zamawiającego Świętajno 104
Kod Miejscowość 19-411 Świętajno
Telefon: 87 5215420
Faks: 87 5215414
adres strony internetowej www.swietajno.pl
adres poczty elektronicznej ug@swietajno.pl
Godziny urzędowania: od 7.30 do 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.swietajno.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Świętajno i ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku, w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2020 r.
Zakres zamówienia obejmuje odbieranie odpadów komunalnych i ich transport od następujących właścicieli nieruchomości:
1) na których zamieszkują mieszkańcy (zabudowa jednorodzinna i wielorodzinna),
2) na których nie zamieszkują mieszkańcy (budynki użyteczności publicznej, nieruchomości na których prowadzona jest działalność gospodarcza, kosze uliczne),
3) wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe i zabudowanych domkami letniskowymi.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od 01.01.20108 r. do 31.12.2020 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia::
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, tj.
a) posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy Świętajno, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
b) posiadania aktualnego zezwolenia właściwego organu, wydanego na podstawie przepisów ustawy o odpadach, na transport odpadów,
c) posiadania aktualnego wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących doświadczenia i potencjału technicznego wykonawcy do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację tego zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:, tj.:
a) wiedza i doświadczenie wykonawcy – wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacji co najmniej 1 usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy, o masie łącznej nie mniejszej niż 700 Mg w ciągu każdego roku,
b) potencjał techniczny, o określonych parametrach którym dysponuje wykonawca - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje co najmniej:
1) 2 pojazdami do bezpylnej zbiórki odpadów (śmieciarek) z zabudową przystosowaną do odbierania odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 120 l, 240 l, 1.100 l,
2) 1 pojazdem do bezpylnej zbiórki odpadów (śmieciarka) z zabudową przystosowaną do odbierania i wyładunku odpadów komunalnych z kontenerów KP-7.
3) 1 pojazdem typu hakowiec do przewozu kontenerów KP-7.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785),
4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
5) koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
6) wykaz dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane,
7) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
IX. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy zł.
Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
1 |
Cena oferty brutto |
60% |
2 |
Wymagania środowiskowe |
25% |
3 |
Termin płatności |
15% |
XI. Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 30.11.2017 r. do godz. 11.00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Świętajno
Świętajno 104
19-411 Świętajno
Pokój nr 2
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 620032-N-2017. Data zamieszczenia: 2017-11-22
Andrzej Stanisław Kisiel
Wójt Gminy Świetajno
Opublikowano: 22 listopada 2017 11:55
Kategoria: Przetargi
Załączniki:
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA [388.83 KB]
Zał.1 Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia [306.86 KB]
Zał.2 FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY [56.83 KB]
Zał.4 FORMULARZ CENOWY [63.04 KB]
Zał.5 OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PRZEPROWADZENIA AKCJI PROMUJĄCEJ SELEKTYWNĄ ZBIÓRKĘ [12.97 KB]
Zał.6 OŚWIADCZENIE O NIEZALEGANIU Z PODATKAMI I OPŁATAMI LOKALNYMI [12.62 KB]
Zał.8 Oświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej [47.5 KB]
Zał.9 WYKAZ WYKONANYCH LUB WYKONYWANYCH USŁUG [55.41 KB]
Zał.10 WYKAZ WYPOSAŻENIA ZAKŁADU LUB URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH [51.83 KB]
Zał.11 Projekt umowy [382.45 KB]
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT [194.49 KB]
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY [1015.97 KB]
Wyświetleń: 1452