Informacja o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
Na podstawie art. 6c ust. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.), Wójt Gminy Świętajno informuje właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, położonych na terenie Gminy Świętajno, o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych, m.in. od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, na okres od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku.
Mając na uwadze powyższe właściciele nieruchomości niezamieszkałych w terminie 60 dni od daty zamieszczenia niniejszej informacji, mają możliwość złożenia oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę.
W pisemnym oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę (posiadającego wpis do Rejestru Działalności Regulowanej), z którym zawarł umowę, o której mowa w art. 6 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia.
Oświadczenie jest skuteczne od dnia, w którym zacznie obowiązywać następna umowa
(tj. od dnia 1 stycznia 2022r.) w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy i nie może być odwołane przez okres obowiązywania tej umowy.
Pisemne oświadczenie wraz z kopią umowy prosimy składać do dnia 6.12.2021r.
w sekretariacie Urzędu Gminy (pok. nr 2) lub na adres: Urząd Gminy Świętajno, Świętajno 104, 19-411 Świętajno
Opublikowano: 05 października 2021 13:02
Kategoria: Gospodarka komunalna
Załączniki:
Oświadczenie wyjście z systemu [106.54 KB]
Wyświetleń: 534