INFORMACJA O USUWANIU AZBESTU I WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST NA TERENIE GMINY ŚWIĘTAJNO

 (link otworzy duże zdjęcie)



INFORMACJA O USUWANIU
 AZBESTU I WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST

NA TERENIE GMINY ŚWIĘTAJNO

 

Szanowni Państwo,

na stronie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, w zakładce: http://wfosigw.olsztyn.pl/aktualnosci/ , ukazała się informacja na temat naboru wniosków w ramach programu dotacyjnego „Ochrona powierzchni ziemi – Usuwanie azbestu” w ramach Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”.

Wg informacji WFOŚiGW w Olsztynie, wnioski wraz z załącznikami będzie można składać w systemie wniosków w terminie od 23.05.2022 r. do 27.05.2022 r. (piątek) do godziny 15.

Kwota alokacji do dofinansowania w formie dotacji wynosi 513 251,15 zł.

Szczegółowe informacje dotyczące programu będą dostępne od dnia 23.05.2022 r. na stronie internetowej WFOŚiGW w Olsztynie (https://wfosigw.olsztyn.pl/) oraz u koordynatora projektu z ramienia WFOŚiGW w Olsztynie Pani Justyny Raczyńskiej nr tel. 89 522 02 16.

W związku z powyższym Gmina Świętajno informuje, że mieszkańcy mogą ubiegać się o dofinansowanie przedsięwzięcia pn. Demontaż, transport i unieszkodliwienie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Świętajno

 

Wnioski przyjmowane są w Urzędzie Gminy Świętajno

Mieszkańcy, którzy złożyli wnioski w 2019-2021 r. nie muszą składać nowych wniosków.

 

Dokument wymagany przy ubieganiu się o dofinansowanie na chwilę obecną to:

Wniosek o dofinansowanie demontażu, transportu i unieszkodliwianie azbestu
i wyrobów zawierających azbest.

 

Termin składania wniosków - do 20 maja 2022 roku

Opublikowano: 16 maja 2022 14:32

Kategoria: Komunikaty

Załączniki:

WNIOSEK [20.7 KB]

Wyświetleń: 1923

Gmina Świętajno

Realizacja: IDcom.pl